DEFINITII SI TERMENI

Tennis Hero – este denumirea brandului – ASOCIATIA SPORTS HERO, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Strada Plaiul Muntelui, nr.59, Parter, Cam.1, Ap.2, avand cod unic de inregistrare fiscala 37469155.

 

Site – domeniul www.tennishero.ro si subdomeniile acestuia.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

Document – prezentele Termene si Conditii.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Tennis Hero, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Obiectul contractului îl constituie furnizarea de către Prestator în favoarea Beneficiarului de activități recreative – tenis/ asistarea reprezentanților Beneficiarului în desfășurarea unor activități recreative constând în practicarea tenisului de câmp cu reprezentanți (colaboratori) instruiți în domeniu ai Prestatorului.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Tennis Hero isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Tennis Hero. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Tennis Hero, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

5.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

5.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

CONFIDENTIALITATE

6.1. Tennis Hero va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care lE furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

6.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  Tennis Hero nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

6.4. Prin inscrierea in baza de date a Tennis Hero, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Tennis Hero: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care Tennis Hero poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

FACTURARE – PLATA

7.1. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

7.2. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Tennis Hero, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii Tennis Hero Marketplace, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

7.3. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

7.4. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Tennis Hero, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

7.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Tennis Hero in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

7.6. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@tennishero.ro

7.7. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

RASPUNDERE

8.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

8.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

8.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

8.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

8.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Tennis Hero, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

8.6 Să asigure Beneficiarului de activități recreative – tenis prin ședințe si în scopul executării obligației prevăzute la Secțiunea 1.1., să asigure participarea reprezentanților/colaboratorilor săi la ședințe.

8.7 În cazul în care, din motive imputabile, Prestatorul nu poate respecta orarul activităților ce fac obiectul Contractului, Beneficiarul va avea dreptul la reprogramarea gratuită a activităților.

8.8 La momentul încheierii contractului, Prestatorul va aduce la cunoștința Beneficiarului modalitatea de desfășurare în condiții de siguranță a activităților recreative, precum și normele de conduită pe care Beneficiarul/reprezentanții acestuia trebuie să le respecte pe teritoriul complexului în care se desfășoară ședințele.

8.9 Prestatorul nu va răspunde și nu va fi obligat la plata vreunei despăgubiri în cazul în care Beneficiarul și/sau reprezentantul acestuia se va răni cursul ședințelor, în cazul în care rănile s-au produs ca urmare a nerespectării normelor pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță, astfel cum acestea au fost comunicate cu ocazia încheierii Contractului.

8.10 Prestatorul nu va răspunde și nu va fi obligat la plata vreunei despăgubiri în cazul în care Beneficiarului și/sau reprezentanților acestuia îi vor fi sustrase obiecte personale din incinta complexului în care au loc ședințele (activitățile recreative) ori în cazul în care astfel de bunuri vor suferi deteriorări ca urmare a greșitei lor manipulări de către reprezentanții Beneficiarului sau de către terți. De asemenea, Prestatorul nu va răspunde de deteriorările aduse bunurilor Beneficiarului ori ale reprezentanților acestuia din culpa unor terți.

8.11 Să asigure reprezentanților Beneficiarului, la solicitarea acestora, echipamentul necesar desfășurării ședințelor, constând în rachetă de tenis.

8.12 Prestatorul nu va răspunde pentru eventualele accidentări sau vătămări de orice natură suferite de copiii minori ai Beneficiarului pe teritoriul complexului în care se desfășoară ședințele.

8.13 Beneficiarul se obligă:

8.14 Să achite prețul contractului în cuantumul și intervalul de timp asupra cărora părțile au convenit prin încheierea prezentului Contract.

8.15 Să respecte perioada de timp stabilită pentru activități, normele de conduită și să aibă o ținută adecvată în timpul ședințelor.

8.16 Să achite contravaloarea oricărui bun deteriorat ori distrus de acesta ori reprezentantul său, precum și de copiii săi, pe perioada prezenței sale în complexul în care au loc ședințele;

8.17 Beneficiarul declară că a luat la cunoștință de normele ce trebuie respectate pentru desfășurarea în condiții de siguranță a activităților recreative ce fac obiectul Contractului.

8.18 Beneficiarul declară că el, reprezentantul său sau persoana care va beneficia de serviciile Prestatorului este apt pentru sport, neavând cunoștință de existența unor afecțiuni ale sănătății lor care ar putea afecta capacitatea de depunere a efortului pe care îl implică ședințele.

8.19 Beneficiarul va putea reprograma sedintele de activitati recreative (tenis) daca va anunta aceasta intentie cu cel mult 24 de ore inainte de inceperea propriu-zisa a activitatii. Intentia de reproramare se va face doar prin urmatorele metode care asigura confirmarea primirii:

– mesaj text catre numarul de telefon 0736.665.191

– mail catre casuta electronica office@tennishero.ro

8.20 Prestatorul va reprograma activitățile recreative – tenis în termen rezonabil, în funcție de disponibilitatea terenurilor de tenis și de alte programări.

8.21 In cazul in care Beneficiarul, cu indeplinirea conditiilor de la pct 4.4 al prezentului contract, solicita reprogramarea activitatiilor, ea se va putea realiza pentru cel mult 25% din numarul total de sedinte de activitati ce formeaza obiectului prezentului contract. Cu titlu de exceptie, Community Hero si Tennis Express, pot fi reprogramate, cu indeplinirea conditiilor de la pct 4.4 al prezentului contract, o singura data. Ședințele care nu au fost reprogramate în termenul prevăzut la pct. 4.4 sau depășesc procentul de reprogramare vor fi considerate ca fiind prestate.

8.22 Beneficiarul nu va putea cesiona contractul, în întregime sau în parte fără acordul Prestatorului.

FORTA MAJORA

9.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

9.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Tennis Hero si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

POLITICA DE ANULARE
Lectiile se pot reprograma cu cel putin 24h in prealabil
Plata lectiilor se poate in face in avans sau in 3-6 transe fara dobanda cu un card de credit.
Daca serviciile achizitionate nu te multumesc 100%, putem returna suma aferenta lectiilor neprestate, in termen de 14 zile calendaristice din momentul platii. Banii vor fi vizibili în contul tau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice.

POLITICA DE RETUR

 

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.tennishero.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.tennishero.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

  1. a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
  2. b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

 

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

 

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

 

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

 

  1. c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.

 

Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere    
În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.

În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.

Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

 

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

 

Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

–  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

–  furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

–  furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

–  furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

–  furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

–  furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

–  furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

–  contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

–  furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

–  furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

–  contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

–  prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

–  furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.tennishero.ro